Met direct mail bereik je klanten en prospects op een directe en persoonlijke manier
Grafiek zorgt voor een fraaie, goed opgezette, originele direct mail campagne die opvalt.
Een campagne die effectief is en resultaat heeft.
Met d.m. direct je product onder de aandacht
Direct mail is een vorm van direct marketing die uitstekend ingezet kan worden om een dienst of product te promoten.
Het unieke van direct mail is dat het product direct onder de aandacht te brengen is bij de ontvanger.
Waar voldoet een goede direct mail aan?
Uiteraard dient deze promotie vorm op een goede en deskundige wijze gemaakt en bezorgd te worden, meestal per post.
De mailing dient opvallend te zijn en op een duidelijke wijze het product kenbaar te maken. In veel gevallen worden de reacties vastgelegd, zijnde responsmeting.
Een mailing biedt ook een goede manier om rechtstreeks in contact te komen met beslisser (dialogue marketing).
Het opzetten van een goede direct mail is een vereiste om een effectieve campagne te realiseren. Er wordt immers niet met ‘losse flodders geschoten’.
Met een goed opgezette campagne is door de meetbaarheid veel inzicht te verkrijgen in de behoefte en gedrag van de ontvanger of klant.
Crossmediaal is een d.m. goed in te zetten zodat via verschillende kanalen het product onder de aandacht kan worden gebracht en er meteen een interactie kan worden gepleegd.
Een campagne kan bestaan uit alleen een brief, die later wordt gevolgd met een na bel actie, maar ook meerdere items die op verschillende tijdstippen worden verstuurd. Eventueel aangevuld met een responsformulier.
Belangrijk is de doelstelling te formuleren en een goed en up-to-date adressen bestand. Mochten daar dubbele in zitten, dan zorgen wij voor het ontdubbelen.
Direct mail kan alleen als brief, maar ook in meertraps mailings met eventueel een gimmick en/of producten. Het kan als presentje zijn verpakt in een doos of als een kaart. Mogelijkheden te over!
Naast deze vorm is er ook de wijze via e-mail. Kijk daarvoor bij e-mail marketing.
Wij verzorgen desgewenst ook het nabellen of het ‘voor bellen’.