"Bedenk goed wat je met je laatste ROLO doet"
GrafiekDe 'Olifant' reclamespot van Rolo (Nestlé) uit 1996 wint Gouden Loeki Aller Tijden.
Na de 12 commercials die een vakjury had samengesteld uit circa 150.000 commercials was het de beurt aan het Nederlandse publiek. In deze stemronde koos Nederland de meest populaire en memorabele televisiecommercial uit 50 jaar STER reclame.
Addressable TV! Wat is dat nu weer?
GrafiekAddressable tv is gerichter (getarget) adverteren via de televisie.
Dit wordt gerealiseerd door een specifieke advertentie te sturen naar een specifieke doelgroep.
Vertrouwen in traditionele reclame nog steeds groot
GrafiekDe meest geloofwaardige vorm van reclame (77%) is rechtstreek afkomstig van mensen die we kennen en vertrouwen. Het vertrouwen in traditionele offline reclamevormen blijft volgens het onderzoek onveranderd groot.
Het reclamelandschap ontwikkelt zich in rap tempo, doordat sociale media en technologische vooruitgang nieuwe manieren creëren om in contact te komen met consumenten.