Slim of stom? Het nieuwe logo van Limburg
Erik SiebelinkHet Limburg logo lijkt wel erg op die van Unilever.
Limburg heeft een nieuwe campagne met een daarbij behorend logo. Het logo moet ‘de kracht van Limburg’ uitdragen, volgens het persbericht.
Een logo in de vorm van een ‘L’ opgebouwd met vele iconen. Waar kennen we dat toch van? Juist! Van het Unilever concern. Een dergelijk opzet komt vaker voor, zo ook bij V&D, Swiat Zdrowia & Altijd Nijmegen.
E-mail vaker geopend op mobiel dan op desktop
GrafiekOndanks de verschuiving naar mobiel is nog niet iedere organisatie mobile responsive.
Volgens de E-Mail Benchmark 2017, het grootste periodieke e-mail onderzoek in Nederland, laat de E-mail Benchmark een paar opvallende uitkomsten zien.
Google Chrome geeft aan of verbinding veilig of niet veilig is met nieuwe update
GrafiekIn de nieuwe update van de Chrome browser is links in de adresbalk een icoon toegevoegd die de website bezoeker aangeeft of er sprake is van een beveiligde verbinding. Zo ja, dan verschijnt er het groene slotje met de tekst ‘Veilig’. Zo niet dan wordt dit ter info aangegeven met een uitroepteken.
Maat Google gaat hierin verder
In de een volgende Chrome update (56) wordt aangegeven of een pagina ‘veilig’ of ‘niet veilig’ is.
Indien niet veilig verschijnt er een ook rode driehoek.
Gegevens veilig versturen
Je wilt natuurlijk dat je wachtwoorden, bankgegevens, creditcard of persoonlijke gegevens ingeeft veilig worden verstuurd.
Overigens is dat voor de website eigenaar bij wet verplicht.
Hoe krijg je een beveiligde website?